FANDOM

Alvin Seville - jeden z trzech braci i jeden z sześciu mówiących i śpiewających wiewiórek. Mieszka razem z Davem, Szymonem, Teodorem, Brittany, Żanetą i Eleonorą.

Wygląd Edytuj

Alvin jest jasnobrązową wiewiórką o brązowych oczach. Nosi czerwoną bluzę z kapturem z żółtą literą "A".

Osobowość Edytuj

Alvin jest odważnym, rozluźnionym wiewiórem, który który uwielbia dobrą zabawę. Jest przeciwieństwem swego starszego brata Szymona. Lubi grać w futboll i świetnie mu idzie w kasynie. Świetnie oczarowuje dziewczyny. Niestety, puszcza bąki i niekiedy śmierdzi od niego. W trzeciej części przez Szymona (którego ugryzł jadowity pająk i pomieszał mu w głowie i stał się bardziej rozluźniony od Alvina) stał się napięty i wolał budować szałas niż bawić się z pozostałymi. Alvin bardzo kocha swoją rodziną. Kiedy Żaneta została porwana przez Zoe, razem z Davem ruszył ją uratować.

Relację z Brittany Edytuj

W drugiej części wyraźne było widać, że on i Brittany zakochali się w sobie. Jednak w trzeciej części trochę skakali sobie do gardeł. Lecz mniej więcej w połowie filmu Brittany pocieszała Alvina.

Relację z Davem Edytuj

Alvin i Dave często się kłócą, gdyż Alvin nie słucha Dave'a i robi wszystko, żeby coś narozrabiać. Jednak Alvin tak naprawdę kocha go i potrafi przeprosić .

Relację z Szymonem Edytuj

Szymon może nawet częściej niż Dave, jest zły na Alvina. Stara się, żeby ten nie podpadł Dave'owi i często mu to wychodzi.

Relację z Teodorem Edytuj

Alvin kocha Teodora, jednak w pewnych chwilach nie okazuje tego i zapomina o nim.

Relację z Żanetą i Eleonorą Edytuj

Alvin dogaduje się całkiem nieźle z Żanetą i Eleonorą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki